Smartbank

Bankacılık sektöründe gerçek zamanlı aksiyonlarla “Sürtünmesiz Müşteri Deneyimi” sağlayan Büyük Veri Platformu

Demo Talebi

Smartbank, bankacılık hizmetlerinde müşteri memnuniyetini artıran; müşteriye, doğru zamanda, doğru çözümü anlık olarak sağlayan ve değerlendiremediği fırsatları daha etkin sunan Büyük Veri Platformudur.

Özellikler

GTech, Smartbank çözümü ile bankacılık sektöründe çeşitli kanallarda yaşanan problemleri müşteri banka ile iletişime geçmeden, gerçek zamanlı anomali tespiti yaparak sürtünmesiniz müşteri deneyimini sağlar.

GERÇEK ZAMANLI AKSİYON ALMA

Bir problem oluştuğunda hemen harekete geçerek uyarılar gönderir, API’Ieri arar veya iş birimlerini bilgilendirir.

VERİ KORELASYONU &
İŞLEME

Farklı kaynak ve kanallardan gerçek zamanlı veya toplu olarak verileri toplar. Veriyi hafızada ilişkilendirerek işler ve Veri Ambarı ile zenginleştirir.

AKIŞ ANALİTİKLERİ

İlişkilendirme kuralları oluşturarak dolandırıcılık durumlarını yakalamak için anomali eşleme algoritmalarını uygular.

KURAL/AKIŞ OLUŞTURMA

İş tarafındaki kullanıcılar için kural ve akış değiştirme/ekleme ile self-servis platformdur ve A/B testi ve kontrolü tavsiye edilen sistem üzerinden tamamlanır.

ÖNERİLER OLUŞTURMA

Gerçek zamanlı veri ve Veri Ambarına dayalı oluşturulan eğilim modelleriyle öneriler üretilir. Modeller otomatik olarak güncellenir.

GERÇEK ZAMANLI İZLEME

Gerçek zamanlı dashboard’lar oluşturur ve ölçüleri izler.

Platform

SMARTBANK, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla, doğru müşteriye, doğru zamanda, doğru yardım/pazarlama aksiyonlarının alınmasını sağlar.

Büyük ölçekli ve gerçek zamanlı verinin analizini kolaylaştırmak için dağıtık akan veri işleme (DSP) tekniği ile akan veri üzerinde, önceden belirlenmiş durumların tespit edilebilmesi için Karmaşık Olay İşleme (CEP) yöntemi kullanılır.


smartbank - bankacılık büyük veri platformu

Sağladığı Değer

Müşteri Memnuniyeti

Dijital bankacılık platformlarının, hizmet esnasında veya sonrasında müşterilerine yardım yönlendirme ya da suistimal ve dolandırıcılık durumlarına karşı bilgilendirme faaliyetlerinde bulunmasını sağlar.

Dijital Kanallar Arası İletişim

Çapraz platformlardan elde edilen verilerin konsolidasyonu sağlanarak uçtan uca çözüm ile müşterinin işlemlerini kolaylaştıran bir hizmet anlayışı ile problem durumunda çok hızlı geri dönüş ve çözüm sağlar.

Uyarı Sistemi

Müşterilerin farklı bankacılık platformlarındaki kullanım davranışlarında gerçek zamanlı anomali tespiti yapar.

Gerçek Zamanlı Veri Entegrasyonu

Gerçek zamanlıya yakın toplanan temas verileri kullanıldığından anlık olarak öneri/yönlendirme yapabilen, aykırı kullanım davranışlarını tahmin edebilen ve tarihsel davranış verileri üzerinden dinamik olarak kural oluşturabilen, uçtan uca bir büyük veri platformudur.

Neden Smartbank?

  • GTech 20 yıllık Bankacılık sektörü saha tecrübesi
  • Bankacılık sektöründe gerçekleştirilen projelerde edinilen bilgi ve tecrübe ile yaşanan problemlere gerçek çözüm sunması
  • Bankacılık sektöründe özel çözüm sağlaması ve müşteri memnuniyeti artırma hedefi
  • Müşterinin davranışsal şekline, karakteristik özelliğine göre kişiye özel ürün teklifinde bulunması
Bize Ulaşın