GTech Veri Bilimi ekibi, firmaların veriye dayalı karar süreçlerini destekleyen, sektör bağımsız ve farklı sistemlerle entegre olabilen analitik çözümler sunar.
Hizmetlerimiz
GTech, Perakende, Finans, Sigortacılık, Telekomünikasyon, Otomotiv, Lojistik başta olmak üzere farklı birçok sektördeki iş problemlerinin çözümü için veri bilimi ve analitik danışmanlık hizmetleri vermektedir.
- Müşteri Değer Segmentasyonu
- Müşteri Davranış Segmentasyonu (Profilleme)
- Müşteri Yaşam Boyu Değeri
- Müşteri Kaybı Modeli
- Satın Alma / Tüketim Tahmin Modelleri
- Ürün Öneri Sistemleri
- Kampanya / Aksiyon / Kanal Eğilim Modelleri
- Kampanya Hedef / Fayda Öneri Modelleri
- Kampanya Bütçe Optimizasyonu
- Müşteri Alarm Sistemi
- Dolandırıcılık Tespiti
- Anomali Tespiti
- Bayi / Şube Segmentasyonu
- Satış Tahmin Modeli
- Bayi Performans Analizi
- Bayi Ağı (Network) Optimizasyonu
- Lokasyon Segmentasyonu
- Lokasyon Potansiyel Tahmini
- Müşteri Cüzdan Payı Tahmini
- Müşteri Rakip Eğilim Tahmini
- Tahminsel Bakım
- Hasar Tespiti
- İstatistiksel Kalite Kontrol
- Rota Optimizasyonu
- Ürün Fiyat Tahmini / Optimizasyonu
- Talep / Stok Tahmini
- Envanter Optimizasyonu
- Chatbot
- Twitter Duygu Analizi ve Alarm Sistemi
- Robotik Süreç Otomasyonu
Eğitimlerimiz
Veri Analisti
Veri Bilimi
Yöneticiler için Veri Bilimi
Yetkinliklerimiz
GTech Veri Bilimi Ekibi, kurumların tercihine göre farklı bulut teknolojileri, farklı programlama dilleri veya farklı veri bilimi paket programlarını kullanarak teknoloji bağımsız bir analitik hizmetler sunmaktadır.
Cloud
Google Cloud, BQML, Microsoft Azure, Azure ML
Veri Bilimi Paketleri
KNIME, IBM SPSS Modeler, SAS Viya
Diller
Python, R, SQL
Metodolojimiz
GTech, çalıştığı firmalara veriden değer üretmek için, açıklayıcı ve tahmin edici modeller, veriye dayalı karar sistemleri, müşteri içgörüleri ve veri görselleştirme gibi farklı birçok analitik çalışmalar yürütmektedir.

Yarattığı Değer