Petrol Ofisi | OfisFinans,
Symphony Lending | Tüketici Finansman Projesi
OfisFinans, 2. el araçların satışı, kredilendirilmesi ve müşterinin
adresine teslim edilmesine kadar tüm süreci mobil ve web dijital
kanallarından yeni nesil bir deneyim ile sunuyor.


Proje:
- OfisFinans’ın faaliyetlerinin BDDK denetimine hazır hale getirilmesi ve operasyonel iş ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmelerin tamamlanarak canlı kullanıma başlanması.
- Tüketicinin, tüketici finansman kredisi başvurusu yapabilmesi için gerekli uygulama ve ortamların BDDK’ya uyumlu olacak şekilde hazır hale getirilmesi ve geliştirilmesi.
- Tüketicinin, hem web hem de mobil uygulama üzerinden; başvuru, ödeme planı, krediler, kişisel bilgiler gibi bilgilerini görmesinin sağlanması.
- OfisFinans’ın yükümlü olduğu tüketici finansman yasal raporlarının mevzuata uygun şekilde geliştirilmesi ve raporlanır hale getirilmesi.
- Hem 3. parti firmalar hem de yasal kurumlar ile entegrasyonların yapılması.
Kazanımlar:
- Düşük operasyonel maliyet ve kolay entegrasyon imkânları sunan Symphony Banking ile BDDK
sürecinin 3 aydan kısa bir sürede tamamlanması. - Resmi raporlama alanında deneyimli ekip tarafından oluşturulan merkezi finansal veri modeli ile hata payının minimuma indirilmesi ve tutarlı yasal raporlama yapısının oluşturulması.
- Tek noktadan yönetilen ürün ve işlem yapısı sayesinde piyasa koşullarına, yasal kurumların isterlerine karşın çok hızlı adapte olabilen bir yapının sağlanması.
- Dijital ortamda sunulan kredilendirme sistemi ile otomatik karar sisteminin oluşturulması, doğru veri ile hızlı ve doğru kararların alınması.
- Hazine işlemlerinin ana sistem ile entegre çalışmasıyla zaman ve maliyet tasarrufu sağlanması.