Wiseboard Executive, üst düzey yöneticilerin finansal ve operasyonel verileri tek bir “kokpit”te birleştirerek anlık ve güvenilir bir görünüm elde etmelerini sağlayan tak-çalıştır bir zekâ platformudur.
Wiseboard Executive, finansal ve operasyonel verileri tek bir “kokpit”te birleştirerek üst yönetime güvenilir ve anlık bir görünüm sunar. Kanıtlanmış Finansal Veri Ambarı (DWH) modeli, self-servis BI ve otomatik kontroller sayesinde, tüm temel performans göstergeleri (KPI’lar) tutarlı, doğrulanabilir ve trendleri takip edebilir şekilde olur.
Demo Talep EdinPlatform, birden fazla ERP ve kaynak sistemden hem yapılandırılmış hem de yapılandırılmamış verileri alır. Ardından, sonuçları otomatik anomali ve veri kontrol kurallarıyla doğrular. Ortaya çıkan tek, doğrulanmış veri kaynağı sayesinde üst düzey izlemeler güvenilir ve uygulanabilir içgörülere dönüşür
Önceden tanımlanmış gösterge panelleri ve 100’den fazla kullanıma hazır KPI kataloğu ile başlatın; uzun analiz ve geliştirme süreçlerini ortadan kaldırın.
Gelir Tablosu, Bilanço ve Net İşletme Sermayesi gibi temel finansal göstergeleri tek bir ekrandan takip edin.
Giderler, ürün satışları ve kârlılık verileri ile operasyonel süreçleri anında takip edin.
Otomatik çapraz kontroller ve doğrulama kuralları ile verilerin tutarlılığını ve doğruluğunu sağlayın.
İş birimlerinin kendi özel raporlarını kolayca oluşturmasını sağlayarak teknik ekiplere olan bağımlılığı azaltın.
Konu alanı veri ambarı tasarımı, organizasyon geliştikçe yeni veri kaynakları ve konuların kolayca eklenmesini sağlar.
Rol tabanlı yetkilendirme sayesinde her kullanıcı yalnızca yetkili olduğu verilere erişir; ayrıca mobil uyumlu ve platformdan bağımsız kullanım imkânı sunar.
Wiseboard Executive, büyük ölçekli şirketler ve holdinglerdeki üst düzey yöneticiler için tasarlanmıştır. Finans, perakende, enerji ve spor gibi farklı sektörlerdeki organizasyonlar, Wiseboard Executive’i finansal performansı, operasyonel verimliliği ve stratejik hedefleri izlemek için kullanabilir.
Wiseboard Executive, aylar sürebilecek raporlama süreçlerini ortadan kaldırır. Platform, yalnızca 15 gün içinde devreye alınabilir ve hızlı bir şekilde değer yaratılmasını sağlar.
Operasyonlar, tek ve doğrulanmış bir veri kaynağına dayanır. Raporlar ve KPI’lar tutarlı ve denetlenebilir olduğundan, alınan kararlar her zaman savunulabilir olur.
Sistem, veri yönetimini üst düzey yöneticiler için stratejik bir araç haline getirir. Böylece odak, sayıları uzlaştırmak yerine bir sonraki adımı belirlemeye kayar.
Kokpit - Özet, üst düzey yöneticiler için tasarlanmış bir gösterge panelidir. En önemli KPI ve metriklerin hızlıca özetini sunarak, liderlerin işletmenin genel durumu ve performansını anında görmesini sağlar.
Gelir tablosu ve kârlılık, işletmenin gelir, gider ve kârlılığına odaklanır. Gelir, maliyet, brüt ve net kâr ile FAVÖK’ün (EBITDA) detaylı analizini sunarak, yöneticilerin finansal performansın temel dinamiklerini
Bilanço, şirketin varlıkları, yükümlülükleri ve özkaynaklarına dair detaylı bir görünüm sunar. Yönetimin, şirketin finansal istikrarını, likiditesini ve sermaye yapısını değerlendirmesine yardımcı olur.
Satış modülü, satış performansını farklı boyutlarda takip eder. Brüt satış, net satış, sipariş başına gelir ve diğer satışa ilişkin KPI’lara dair içgörüler sunarak, satış ekipleri ve yöneticilerin nelerin işe yaradığını ve hangi alanlarda gelişim fırsatları olduğunu anlamalarına yardımcı olur.
Bu özellik, operasyonel maliyetlerin detaylı analizini sağlar. Giderleri kategori bazında (örneğin; personel, pazarlama, seyahat) ayırarak harcamaların daha iyi anlaşılmasına olanak tanır ve maliyetleri azaltmaya yönelik kararlar için gerekli veriyi sunar.
Net İşletme Sermayesi, şirketin işletme sermayesi hakkında genel bir bakış sunar. Yönetimin, alacaklar, borçlar ve stok gibi temel bileşenleri analiz etmesine yardımcı olur ve devam eden operasyonları destekleyecek yeterli sermayenin mevcut olmasını sağlar.
Bu özellik, insan kaynaklarına dair kritik veriler sunar. Toplam çalışan sayısı, çalışan başına ortalama maliyet ve personel giderleri gibi bilgileri takip ederek, yönetimin işletmenin en büyük harcama kalemlerinden birine dair görünürlük kazanmasını sağlar.
Finansal takip için özel olarak tasarlanmış ve optimize edilmiş 3NF Veri Ambarı Modeli (test edilmiş ve doğrulanmış)
Birden fazla ERP uygulamasıyla sorunsuz entegrasyon.
Çok katmanlı veri modeli (STG, Veri Ambarı, Türetilmiş Katmanlar)
Farklı uygulamalardan veri alabilme özelliği, Staging/Landing alanı kullanılarak sağlanır.
Atomik ve tüm geçmiş verilerin saklanıp raporlanabileceği ara katman.
Yapılandırılmış ve yapılandırılmamış sistemlerden veri alabilme özelliği.
Hazır ETL altyapısı ve eşleme/paketler.