Project Description

Pegasus, Oracle tarafından yayınlanan kritik SCN hatasına karşı sistemlerde gerekli önlemleri GTech ACS Hizmetleri ile çok kısa sürede aldı.

Lokasyon: İstanbul | Çalışan Sayısı:5.000 | Sektör: Havacılık

İhtiyaç

• Oracle’ın yayınladığı kritik SCN hatası ile ilgili olarak eski sürüm verritabanlarının çok dar bir takvimde upgrade edilmesi.

Çözüm

GTech Sistem ve Veritabanı Ekibi ACS Hizmetleri ile;

•Kurumda etkilenecek veritabanları saptandı.

• İhtiyaç duyulan tüm sistemler için Oracle’ın yayınladığı son tarihten önce upgrade planlaması yapıldı.

• Önce test daha sonra canlı ve standby veritabanları sorunsuz şekilde upgrade edildi.

Kazanımlar

• Oracle’ın yayınladığı ve sistemlerin durmasına sebebiyet verilebilecek hata için kurumun  proaktif  önlem alarak  sistemde bir kaybın yaşanmaması sağlandı.

• Yaşanabilecek sistem kesintilerinin önüne geçilmesi ile veri kaybı önlendi

•Kısa takvime rağmen tüm upgrade işlemleri planlı ve sorunsuz şekilde tamamlanması ile oluşabilecek zaman ve bütçe maliyetleri önlendi.

Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi için bizimle iletişime geçin!

Bize Ulaşın