Project Description

Pegasus, Oracle tarafından yayınlanan kritik SCN hatasına karşı sistemlerde gerekli önlemleri GTech ACS Hizmetleri ile çok kısa sürede aldı.
Lokasyon: İstanbul | Çalışan Sayısı:5.000 | Sektör: Havacılık
İhtiyaç
• Oracle’ın yayınladığı kritik SCN hatası ile ilgili olarak eski sürüm verritabanlarının çok dar bir takvimde upgrade edilmesi.
Çözüm
GTech Sistem ve Veritabanı Ekibi ACS Hizmetleri ile;
•Kurumda etkilenecek veritabanları saptandı.
• İhtiyaç duyulan tüm sistemler için Oracle’ın yayınladığı son tarihten önce upgrade planlaması yapıldı.
• Önce test daha sonra canlı ve standby veritabanları sorunsuz şekilde upgrade edildi.
Kazanımlar
• Oracle’ın yayınladığı ve sistemlerin durmasına sebebiyet verilebilecek hata için kurumun proaktif önlem alarak sistemde bir kaybın yaşanmaması sağlandı.
• Yaşanabilecek sistem kesintilerinin önüne geçilmesi ile veri kaybı önlendi
•Kısa takvime rağmen tüm upgrade işlemleri planlı ve sorunsuz şekilde tamamlanması ile oluşabilecek zaman ve bütçe maliyetleri önlendi.