Project Description

Pegasus, Oracle tarafından yayınlanan kritik SCN hatasına karşı sistemlerde gerekli önlemleri GTech ACS Hizmetleri ile çok kısa sürede aldı.

Lokasyon: İstanbul | Çalışan Sayısı:5.000 | Sektör: Havacılık

İhtiyaç

  • Oracle’ın yayınladığı kritik SCN hatası ile ilgili olarak eski sürüm verritabanlarının çok dar bir takvimde upgrade edilmesi.

Çözüm

GTech Sistem ve Veritabanı Ekibi ACS Hizmetleri ile;

  • Kurumda etkilenecek veritabanları saptandı.
  • İhtiyaç duyulan tüm sistemler için Oracle’ın yayınladığı son tarihten önce upgrade planlaması yapıldı.
  • Önce test daha sonra canlı ve standby veritabanları sorunsuz şekilde upgrade edildi.

Kazanımlar

  • Oracle’ın yayınladığı ve sistemlerin durmasına sebebiyet verilebilecek hata için kurumun proaktif önlem alarak sistemde bir kaybın yaşanmaması sağlandı.
  • Yaşanabilecek sistem kesintilerinin önüne geçilmesi ile veri kaybı önlendi
  • Kısa takvime rağmen tüm upgrade işlemleri planlı ve sorunsuz şekilde tamamlaması ile oluşabilecek zaman ve bütçe maliyetlerinin önlenmesi.

Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi için bizimle iletişime geçin!

Bize Ulaşın