Project Description

Pegasus, Oracle tarafından yayınlanan kritik SCN hatasına karşın sistemlerde gerekli önlemleri GTech ACS Hizmetleri ile çok kısa sürede aldı.

Lokasyon: İstanbul | Çalışan Sayısı:5.000 | Sektör: Havacılık

İhtiyaç

• 11.2.0.3 ve daha eski veritabanları için Oracle’ın yayınladığı kritik açık sebebiyle kurumda etkilenecek tüm Oracle veritabanlarının çok dar bir takvimde upgrade edilmesi gerekliliği

Çözüm

GTech Sistem ve Veritabanı Ekibi ACS Hizmetleri ile;

• Kurumda etkilenecek veritabanları saptandı.
• İhtiyaç duyulan tüm sistemler için Oracle’ın yayınladığı son tarihten önce upgrade planlaması yapıldı.
• Önce test daha sonra canlı ve standby veritabanları sorunsuz şekilde upgrade edildi.

Kazanımlar

• Oracle’ın yayınladığı ve sistemlerin durmasına sebebiyet verilebilecek hata için kurumun proaktif önlem alarak sistemde bir kaybın yaşanmaması.
• Yaşanabilecek sistem kesintilerinin önüne geçilmesi ile veri kaybının önlenmesi.
• Kısa takvime rağmen tüm upgrade işlemleri planlı ve sorunsuz şekilde tamamlanması ile oluşabilecek zaman ve bütçe maliyetlerinin önlenmesi.

Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi için bizimle iletişime geçin!

Bize Ulaşın